tirsdag 21. oktober 2008

FOKUS



Ja jeg skammer meg.

Skammer meg over å være norsk.
Jeg bøyer mitt hode og er brydd over mitt eget land.

Norge er det landet i Europa med det mest korrupte og grådige lederskapet.
Og vår befolkning har ikke mannfolk nok til å få straffet udådsmennene.

Vi kan ikke engang forsvare våre kvinner.
Våre kvinner blir voldatt hver dag.

Selve lysten til å leve forsvinner.
Solen går ned over Norge.

Er vi nordmenn bare feige, eller er vi rett og slett litt dumme?

Vi hopper jo fra trollveggen her til lands, så helt feige kan vi vel ikke være?

Vi ser at en kuk-og-fitte-reportasje får stort folkelig engasjement.

Rettssikkerhetens død blir forbigått i tilnærmet stillhet.



3 kommentarer:

Nemo sa...

Ah, the man in black. Ja, vi er nok born to loose.. Desverre så vet vi ikke bedre.

Men vi er jo grådig manipulerte til å tro at det er slik det er også.

Vi kan. Men vi vil foreløpig ikke.

Nemo sa...

"loose" er en pun.... Born too loose

Admiral_Gringo sa...

Det ble altfor fristende for meg med et lite ordspill i disse Septemberkrakkets dager :)